Pentru a putea vedea toate sectiunile Forumului FCRP trebuie sa aveti un cont pe forum si sa fiti logat. Pentru a crea un cont acum te rugam apasa aici...

Share this topic on FacebookShare this topic on TwitterShare this topic on MySpaceShare this topic on Del.icio.usShare this topic on DiggShare this topic on RedditShare this topic on StumbleUponShare this topic on TechnoratiShare this topic on GoogleShare this topic on Yahoo

A A A A
Autor Subiect: Buna, sunt student la master si vreau carnet :)  (Citit de 2218 ori)

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline satelitu

• Om bun
  • Mesaje postate: 7
  • An: I-Master
  • Grupa: 2
Buna, sunt student la master si vreau carnet :)
« : Octombrie 22, 2008, 14:00:12 »
Stie careva, la 2 ani s-au dat carnetele de student?
Nu se voteaza un sef de an (MAV) :-p care sa se ocupe de toate...adik sa stranga carnetele de la secretariat, pt cei ce nu pot ajunge in timpul programului?...just a thought

Offline Suzana

• Moderator
  • Mesaje postate: 99
  • Grupa: -
Răspuns: Buna, sunt student la master si vreau carnet :)
« Răspuns #1 : Octombrie 22, 2008, 17:56:53 »
Carnetele noastre au ajuns la colega Elena Belciu (i-au fost date la secretariat) si le va "distribui" la cursuri. Imi poti lasa un PM cu numele tau (+ mail, numar de telefon pentru a te adauga "listei de contacte"). Maine, la cursul Dl.Dragan poti intra in posesia carnetului.

Offline satelitu

• Om bun
Re
« Răspuns #2 : Octombrie 23, 2008, 13:12:07 »
Catalin Teodor, catalinteodor´(at) ymail punct com, 0745-751119 (doar pana la 22:53'10'') :d
Se tine cursul/seminarul de la 17:30?
Sau luam ţapă ca luni?
« Ultima Modificare: Octombrie 23, 2008, 16:20:08 de Șumilică »

Offline Suzana

• Moderator
« Răspuns #3 : Octombrie 23, 2008, 23:16:23 »