Forumul FCRP

Cum e la MPR?

0 Membri si 1 Vizitator vizualizeaza acest subiect.

Offline butterfly.effect

• 2
  • An: III-Zi
  • Grupa: 6
Cum e la MPR?
« : Septembrie 19, 2012, 23:02:28 »
Dragi actuali sau fosti absolventi de MPR, puteti sa-mi spuneti si mie cateva impresii legate de acest master? Are un caracter practic, teoretic sau le imbina? Cum sunt cursurile si profesorii? Orice gand, opinie sunt binevenite si ma vor ajuta sa ma decid unde sa raman.  Stiu ca e vacanta si poate putin probabil sa rataceasca cineva din "target" pe aici, dar am zis totusi sa incerc. Va multumesc :agree:

Offline monkeiyller

• 137
  • Ever learning Art Director
    • Motion Wind
  • An: I-Master
  • Grupa: -
  • Sectiune/Master: MP
Re: Cum e la MPR?
« Raspuns #1 : Ianuarie 07, 2013, 20:43:06 »
hello, scuze ca raspund dupa milenii, dar da ai dreptate nu rataceste nimeni p-aici. Eu as zice ca le imbina, care e proportia asta e discutabil unele materii sunt axate pe teoretic, altele pe practic. Cursurile sunt foarte cool, chiar si cele care nu mi-au placut, mi-au placut. In anul I materiile axate pe practica sunt Publicitatea, Psihologia consumatorului si cercetare in publicitate. Teoria comunicarii, Marketing si mass media, sunt mai mult teorie. Creatie si productie publicitara e ceva destul de combinat, in sensul in care cursul e pur teoretic dar temele care le faci se ajuta incredibil de mult sa intelegi practic ce vezi ca publicitar. Cursul de online e mai mult teoretic, dar daca faci ceva cractic care sa fie uau, atunci cu atat mai bine
In anul 2 cel putin primul semestru pe partea de practica ai prelucrarea imaginii (aka Photoshop & Corel) Introducere in PR e pur teoretic, iar Managementul agentiei depinde de tine, daca vrei sa rezolvi materia teoretic poti, daca vrei sa get your hands dirty, dinnou poti.