Forumul FCRP

Prezentari seminar MRU - 2013

0 Membri si 1 Vizitator vizualizeaza acest subiect.

Offline marius.toth

  • ****
  • 32
  • Grupa: -
Prezentari seminar MRU - 2013
« : Februarie 26, 2013, 11:34:41 »
Buna ziua tututor,

Numele meu este Marius Toth si vom face impreuna seminariile la materia Managementul Resurselor Umane. Voi incerca sa sintetizez informatiile in legatura cu acest "proiect pe echipe", informatii deja furnizate grupelor cu care am avut seminarii saptamana aceasta.

Intr-adevar, una dintre activitatile din cadrul seminariilor este aceea de a face o prezentare in echipa.
-sunt 10 teme alese in conformitate cu structura cursului;
-fiecare echipa formata din 2-3 persoane (echipele trebuie sa fie constituite din studenti apartinand aceleasi grupe, fara exceptie) isi va alege o tema din cele 10 si la data programata, echipa, in toata componenta ei, va prezenta tema respectiva;
-pornind de la o baza teoretica oferita de curs, aveti toata libertatea sa va construiti prezentarea, atat in ceea ce priveste continutul cat si forma;
-prezentarea va dura fix 15 min, dupa care va avea loc o dezbatere asupra acesteia, intre echipa si restul colegilor prezenti la seminar (observatii, precizari, puncte de vedere, critici, etc);
-tinand cont ca unele din seminarii se suprapun cu anumite cursuri optionale, nu am nicio problema in a accepta sa participati la seminarii cu alte grupe, insa la data cand echipa dumneavostra este programata cu prezentarea, obligatoriu, veti fi prezenti la grupa din care faceti parte; altfel, voi considera ca aceasta activitate nu a fost efectuata si o voi nota ca atare;
-incepand cu al doilea seminar (S1), la fiecare grupa, temele vor fi prezentate dupa cum urmeaza:

S0 - Prezentarea structurii seminarului, chestiuni organizatorice

S1
T1: Organizatii. Managementul Resurselor Umane (MRU). Departamentul Resurse Umane (RU)
T2: Manageri-profiluri. Mangeri RU-activitati si atributii

S2
T3: Strategii de RU. Politici de RU - tendinte actuale
T4: Proiectarea, analiza si evaluarea posturilor. Fisa postului


S3
T5: Recrutarea RU
T6: Selectia RU


S4
T7: Motivarea  personalului
T8: Evaluarea performantelor


S5
T8: Pregatirea  personalului
T10: Dezvoltarea carierei


Conform catalogului pe care mi l-a transmis secretariatul facultatii, avem urmatoarele situatii:
Grupa 1: 30 studenti, rezulta ca vor fi 10 echipe a cate 3 studenti
Grupa 2: 26 studenti, rezulta ca vor fi   6 echipe a cate 3 studenti si 4 echipe a cate 2 studenti
Grupa 3: 24 studenti, rezulta ca vor fi   4 echipe a cate 3 studenti si 6 echipe a cate 2 studenti
Grupa 4: 30 studenti, rezulta ca vor fi 10 echipe a cate 3 studenti
Grupa 5: 26 studenti, rezulta ca vor fi   6 echipe a cate 3 studenti si 4 echipe a cate 2 studenti
Grupa 6: 26 studneti, rezulta ca vor fi   6 echipe a cate 3 studenti si 4 echipe a cate 2 studenti
Grupa 7: 28 studenti, rezulta ca vor fi   8 echipe a cate 3 studenti si 2 echipe a cate 2 studenti
Grupa 8: 26 studenti, rezulta ca vor fi   6 echipe a cate 3 studenti si 4 echipe a cate 2 studenti

Am rugamintea sa luati legatura ca sefii de grupa, iar la grupele unde nu au fost sefii de grupa la primul seminar, cu acei colegi care s-au oferit sa ajute la repartizarea echipelor pe teme. Odata echipa constituita (din 2 sau 3 studenti, conform indicatiilor de mai sus, pentru fiecare grupa in parte), va alegeti o tema si colegul desemnat, va consemna alegerea voastra. Evident, cu cat veti opta mai repede, cu atat veti avea la dispozitie un numar mai mare de teme. Persoana desemnata, va avea grija sa accepte exact nr de echipe formate din 3 si 2 studenti, fara exceptie. Odata optiunile finalizate, imi va trimite un e-mail cu toata programarea pe grupa, eu o voi verifica si o voi posta pe forum in varianta ei finala (care nu va mai suporta niciun fel de modificari).

Pentru orice fel de nelamuriri, ma gasiti miercuri de la 16.00 la Polizu sau puteti sa ma contactati pe e-mail (marius.toth (at) comunicare punct ro (inlocuiti (at) cu @ si punct cu .))

In zilele de 4 si 6 martie vor avea loc prezentarile primelor doua teme, am rugamintea sa optati din timp si pentru aceste prezentari. Deadline-ul pentru optiunile voastre este luni 4 martie si cei care pana la data respecticva nu si-au ales una din teme vor ramane fara evaluare la aceasta activitate si cu nota finala la seminar influentata de aceasta.

Sper ca am fost destul de clar in a explica modalitatea in care vom lucra, imi cer dinainte scuze in eventualitatea ca am gresit vreun nume si va doresc succes!

Marius Toth

Offline marius.toth

  • ****
  • 32
  • Grupa: -
Re: Prezentari seminar MRU - 2013
« Raspuns #1 : Februarie 26, 2013, 12:01:39 »
Revin cu o precizare: pana in acest moment, am desemnat urmatorii colegi sa se ocupe de repartizarea echipelor pe teme:
Grupa 1: Ana-Maria BERBECEL
Grupa 2: Madalina COMAN
Grupa 3: Andrei-Dan ENACHE
Grupa 4: Alexandru GHERGHE
Grupa 5: Oana MIHAILA
Grupa 8: Andrei ZAMFIR

Offline a.elena_a

  • *****
  • 108
  • An: III-Zi
  • Grupa: 1
  • Sectiune/Master: Publicitate
Re: Prezentari seminar MRU - 2013
« Raspuns #2 : Februarie 26, 2013, 13:05:57 »
Aceste informatii sunt valabile doar pentru specializarea Comunicare si Relatii Publice sau si pentru Publicitate?

Offline marius.toth

  • ****
  • 32
  • Grupa: -
Re: Prezentari seminar MRU - 2013
« Raspuns #3 : Februarie 26, 2013, 16:25:03 »
Aceste informatii sunt valabile doar pentru specializarea Comunicare si Relatii Publice sau si pentru Publicitate?

Doar pentru CRP

Offline marius.toth

  • ****
  • 32
  • Grupa: -
Re: Prezentari seminar MRU - 2013
« Raspuns #4 : Februarie 26, 2013, 16:28:27 »
ERATA:
Dintr-o eroare de tehnoredactare, la S5 , tema "Pregatirea personalului" este, evident T9 si nu T8!

Offline tudor sorina mihaela

  • ***
  • 2
  • An: III-ID
  • Grupa: 5
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Prezentari seminar MRU - 2013
« Raspuns #5 : Martie 21, 2013, 13:26:38 »
Va rog, puteti publica si cursul de siteza pentru cei de la ID. Sustinut pe 16 martie.O zi buna