Forumul FCRP

Seminar MRU 2014 HR-Factor

0 Membri si 1 Vizitator vizualizeaza acest subiect.

Offline marius.toth

  • ****
  • 32
  • Grupa: -
Seminar MRU 2014 HR-Factor
« : Februarie 26, 2014, 16:46:37 »
Seminar Managementul Resurselor Umane
Concurs HR-FACTOR

Format
Seminariile MRU se vor desfasura sub forma unor competitii intre echipe formate din cate 3 studenti. Fiecarui seminar ii este alocat o anumita tema, iar echipele, odata formate, vor opta pentru una din cele cinci teme enuntate mai jos. Echipele inscrise la una dintre aceste teme vor avea o interventie de 15-20 min, ramanand la latitudinea acestora sa aleaga formatul si continutul interventiei. Singura cerinta in ceea ce priveste continutul este aceea ca, trebuie sa reflecte cunostintele acumulate la curs, insa se poate apela si la  alte surse de documentare valide.  La fiecare tema trebuie sa se inscrie minimum 2 echipe care vor fi jurizate de un juriu format din 3 studenti. Prestatia fiecarei echipe va fi evaluata de juriu cu cate doua note de la 1-10: o nota pentru formatul ales si o nota pentru continutul interventiei. Media rezultata va reprezenta nota finala a juriului. Este declarata castigatoare echipa care va avea nota finala cea mai mare, iar componentii echipei castigatoare vor beneficia de un „+” la evaluarea activitatii in cadrul seminarului MRU, evaluare facuta de cadrul didactic.

Teme seminar
Seminar 0 – in cadrul seminarului introductiv, s-a explicat modalitatea de desfasurare a seminariilor MRU, cerintele, modalitatea de evaluare a studentilor
Seminar 1 – Proiectarea, Analiza si Evaluarea Postului. Fisa postului
Seminar 2 – Recrutarea si Selectia Resurselor Umane
Seminar 3 – Motivarea Personalului
Seminar 4 – Evaluarea Personalului
Seminar 5 – Pregatirea si Dezvoltarea Personalului

Inscrierea echipelor in competitie
Atasat, se afla un fisier excel cu sheet-uri separate pentru fiecare 2 grupe, asa cum au fost repartizare in orar: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8. Pe fiecare sheet veti regasi cele 5 teme si dupa ce se vor fi format echipele, optati cu echipa din care faceti parte pentru una dintre teme. Regula aplicata este „primul venit, primul servit”. Descarcati fisierul, componentii unei echipe isi vor trece numele in dreptul temei, salvati fisierul si repostati-l salvat. Pentru validare, imediat dupa ce va inscrieti, trimiteti un e-mail cu optiunea facuta la adresa marius.toth (at) comunicare punct ro (inlocuiti (at) cu @ si punct cu .) In cazul in care vor fi suprapuneri sau din diverse motive, o echipa inscrisa nu se mai regaseste in tabel (este stearsa din greseala, etc), e-mailul de validare reprezinta proba-martor in ceea ce priveste optiunea si data cand aceasta a fost facuta.

IMPORTANT: Toti sudentii care au optat pentru cursul MRU au obligatia sa se inscrie intr-o echipa si sa participe la aceasta competitie, parte a seminarului MRU!

Se accepta ca membrii unei echipe sa provina din perechi de grupe diferite (1-2, 3-4, 5-6, 7-8), insa cei care sunt din alte grupe decat cele de drept atunci cand are loc seminarul, vor avea obligatia sa participe la toate seminariile de la grupele respective.

Juriul competitiei HR-Factor
Tot in fisierul atasat, in dreptul fiecarei teme, studentii care doresc sa faca parte din juriu, se vor inscrie dupa acelasi algoritm ca si echipele. Spre deosebire de apartenenta obligatorie la o echipa, activitatea de jurizare se adreseaza acelor studenti care doresc o implicare mai mare in cadrul seminarului MRU, implicare care va conta la evaluarea finala facuta de cadrul didactic. In cazul in care, pentru o anumita tema nu si-au manifestat dorinta de a juriza trei studenti si sunt trecuti pe lista doar 2 studenti, cadrul didactic va fi cel de-al treilea membru al juriului. Similar, daca este inscris 1 student sau niciunul, cadrul didactic va juriza, dupa caz, impreuna cu studentul inscris sau singur.

Miercuri, 5 martie 2014, primele competitii intre echipe de la grupele 1-2 si 3-4 pe tema: „Proiectarea, Analiza si Evaluarea Postului. Fisa postului”

Doresc tuturor echipelor SUCCES si haideti sa vedem cine dintre voi are Factorul HR!!!

c.d.a. drd. Marius Ciprian TOTH

Offline diorella

  • ***
  • 10
  • An: III-Zi
  • Grupa: 8
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #1 : Februarie 26, 2014, 17:28:59 »
Buna seara! Am completat optiunea dorita si am atasat fisierul.

Offline MirunaRosu

  • ***
  • 4
  • An: II-Zi
  • Grupa: 7
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #2 : Februarie 26, 2014, 18:46:20 »
Bună seara! Am adăugat o echipă.
« Ultima Modificare: Februarie 26, 2014, 18:54:04 de MirunaRosu »

Offline DeeaAndre

  • ***
  • 8
  • An: III-Zi
  • Grupa: 6
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #3 : Februarie 26, 2014, 19:04:52 »
Am completat o echipa pentru grupa 6.
« Ultima Modificare: Februarie 26, 2014, 19:27:38 de DeeaAndre »

Offline AndreeaMM

  • ***
  • 3
  • An: III-Zi
  • Grupa: -
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #4 : Februarie 26, 2014, 19:14:31 »
Buna seara!Am completat optiunea dorita.

Offline Amaya

  • *****
  • 186
  • Absolvent 2014
    • Amaya's world
  • An: III-Zi
  • Grupa: 8
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #5 : Februarie 26, 2014, 19:18:26 »
Bună seara! Am adăugat o echipă la grupa 8.
"Formula fericirii: un Da, un Nu, o linie dreaptă, un țel." - Nietzsche

Offline Mirunaanurim

  • ***
  • 2
  • An: I-Zi
  • Grupa: 5
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #6 : Februarie 26, 2014, 19:20:57 »
Buna seara! Am adaugat o echipa din grupa 5.
« Ultima Modificare: Februarie 26, 2014, 19:28:46 de Mirunaanurim »

Offline LaPetite

  • ***
  • 16
  • An: I-Zi
  • Grupa: 1
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #7 : Februarie 26, 2014, 19:24:28 »
Buna seara! Am inscris si o echipa de la grupa 1.

Offline Krs

  • ***
  • 18
  • An: I-Zi
  • Grupa: 2
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #8 : Februarie 26, 2014, 19:30:18 »
Buna seara, am adaugat o echipa de la grupa 2.
« Ultima Modificare: Februarie 26, 2014, 19:46:14 de Krs »

Offline diana.d

  • ***
  • 2
  • An: I-Zi
  • Grupa: -
Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #9 : Februarie 26, 2014, 19:50:47 »
Domnule profesor,

Am adaugat o echipa din cadrul grupei 3.
« Ultima Modificare: Februarie 26, 2014, 19:54:55 de diana.d »

Offline AndreeaMM

  • ***
  • 3
  • An: III-Zi
  • Grupa: -
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #10 : Februarie 26, 2014, 19:55:52 »
Buna seara!Am completat optiunea dorita.

Offline DeeaAndre

  • ***
  • 8
  • An: III-Zi
  • Grupa: 6
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #11 : Februarie 26, 2014, 20:01:27 »
Hey, vezi ca mai sus am pus si eu la acelasi seminar echipa 1 pt grupa mea. Cred ca voi ati fi echipa 2 dupa noi.

Offline DeeaAndre

  • ***
  • 8
  • An: III-Zi
  • Grupa: 6
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #12 : Februarie 26, 2014, 20:07:52 »
Am completat o echipa pentru grupa 6.

Offline alliss

  • ***
  • 1
  • An: I-Zi
  • Grupa: -
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #13 : Februarie 26, 2014, 20:44:09 »
Buna seara, am recompletat ca fiind echipa 2

Offline AndreeaMM

  • ***
  • 3
  • An: III-Zi
  • Grupa: -
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Re: Seminar MRU 2014 HR-Factor
« Raspuns #14 : Februarie 26, 2014, 20:54:08 »
Recompletare juriu, grupa 5.