Forumul FCRP

Anul III - sfaturi utile cu privire la licenta!

0 Membri si 1 Vizitator vizualizeaza acest subiect.

Offline Cătălin

• 4.525
  • I'm beautiful in my way Cause God makes no mistake
    • Catalin Vieru
  • An: Absolvent2009
  • Grupa: -
  • Sectiune/Master: Comunicare si PR
Anul III - sfaturi utile cu privire la licenta!
« : August 11, 2008, 04:50:38 »
Salutare! Poate ca veti crede ca-s nebun, ca-i prea devreme... Dar... prefer sa va spun din timp ca pana prin octombrie anul III sa stie ce si cum...

In primul rand: alegeti-va cat se poate de repede un coordonator de licenta, contactati-l (pe mail eventual), propuneti tema etc. "Cat se poate de repede" inseamna incepand de maine pana prin octombrie. Sunt destui profesori care accepta un numar limitat de studenti ceea ce poate insemna ca puteti ramane in vant si ca va veti trezi pe la sfarsitul primului semestru fara tema de licenta, fara coordonator si va fi nevoie sa apelati la un profesor ce probabil va va impune o tema din domeniul sau ceea ce cu siguranta nu va va placea.

In ceea ce priveste formularele de inscriere la licenta (ca tot intreba cineva pe aici prin zona) nu pot sa va spun decat faptul ca trebuie sa asteptam pana incepe noul an. In orice caz, ca si anul tercut, ele vor fi depuse la secretariat pana pe la sfarsitul lui noiembrie pt licenta din februarie si pana prin februarie pt licenta din iulie. Am sa ma oucp personal pt formularele pt licenta din iulie astfel incat sa nu existe probleme.

Alte intrebari referitoare la licenta, de orice natura, va rog sa le puneti aici si in masura in care pot si stiu am sa va raspund! :agree:

Offline Gebeleisis

• 145
  • An: Absolvent2008
Răspuns: Anul III - sfaturi utile cu privire la licenta!
« Raspuns #1 : August 11, 2008, 12:06:37 »